انتظار و شناخت شما برای طراحی کاتالوگ از یک سو و از سوی دیگر هزینه ای که شما برای آن ، چه برای چاپ و چه برای طراحی در نظر میگیرید از سوی دیگر باعث شده تا تغریبا بیشتر کاتالوگهایی که چاپ میشوند تنها اسراف کاغذ باشند تا معرفی برای محصولات شما.
گاهی یک تراکت یا بروشور کوچک به لحاظ گیرایی و کیفیت میتواند مطابق یک کاتالوگ بزرگ با صفحه های متعدد برابری کند. هیچگاه به تصمیم خود جهت چاپ کاتالوگ اکتفا نکنید و همیشه یک مشاور تبلیغاتی صحیح میتواند نتیجه بهتری به شما بدهد. البته منظور این نیست که کاتالوگ چاپ نکنید منظور این است که هزینه شما در سمت و سویی مصرف شود که نتیجه خوبی برای شما و شرکتتان کسب کند.
:: بازدید از این مطلب : 1982
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0